Return back I guess?

Assalammualaikum,

Hari ni, malam ni,
Merupakan saat terakhir untuk aku menghabiskan sisa sisa masaku bersama mereka. Aku tak nak lepaskan mereka. Tapi aku terpaksa juga. 

Selagi mereka di tangan aku,
Selagi itulah memori itu di minda aku,
Selagi aku bersama mereka,
Selagi itulah aku hidup dengan memori lama.

Semua dah berubah. 
Dulu lain.
Sekarang lain.
Akan datang pun lain.

Tak ada apa yang kekal.
Apatah lagi hati manusia yang kian berubah,
Kerap berubah,
Cepat berubah.

Yang kekal hanya memori,
Memori yang telah dicipta,
Memori yang kita cipta.

Memori menjadi sejarah,
Sejarah menjadi iktibar,
Iktibar menjadi panduan,
Panduan menjadi landasan.

Landasan pula?
Menjadikan pemikiran yang matang.
Matang untuk berfikir panjang.
Matang untuk buat keputusan.
Matang untuk hidup.

Selain harapan,
Memori juga adalah racun.

Eh sebenarnya nak cakap yang aku nak pulangkan barang dia balik je. Emosi tak stabil sangat sebab tu tiba tiba jadi macam ni. Hoho. 


Sikit je? Sebab aku dah pernah buang dulu. Time matriks. Haha. That white teddy bear selalu ada dengan aku. But now... Err.. Whatever. 

Yang penting,
MOVE ON BEBEH!

p/s: move on tak bermaksud dah jumpa pengganti yeee kawan kawan. Ubah mind set tu. 

p/s: eh, patut ke aku pulangkan baju kurung balik? -,-

Sekian,
Assalammualaikum.