Aku, Ex dan Move On.


Assalammualaikum,

Korang nak tahu tak?
Aku pernah baca satu novel ni,
Cara untuk move on,
adalah,
Berbaik dengan ex awak tu.

I was like....
Dehek is that?

Well,
Kepada penulis novel tersebut,
Tahniah :)
Anda sememangnya benar.
Juga terima kasih kerana menolong saya,
untuk terus move on.

Aku kembali contact dengan ex aku,
Aku rasa biasa je.
Macam mana aku rasa aku contact dengan Farah,
Contact dengan Shira.
As friend :)

Mana mungkin kita dapat lupakan orang tu,
kalau kita benci dia.

Kan orang tua tua cakap,
Benci tu boleh berubah jadi sayang.
So,
Stop benci ex korang,
Berbaik dengan dorang.

Ehemmm!
Berbaik tak bermaksud nak sambung balik okay?
Aku dan ex aku,
We have learn our lesson :)

Sebenarnya,
kalau nak move on,
Kita perlukan bantuan ex kita jugak.
Sama ada sedar atau tak je sebenarnya.

Sekian,
Assalammualaikum.